#16 IJmuiden - Amersfoort

9 juli 2019 - Amersfoort, Nederland

Na een redelijke nacht, een paar cola rum hielpen hierbij 😉, hebben we goed ontbeten. Nog een koffie gehaald bij de Starbucks aan boord. Een uurtje in de hut gewacht en toen meerden we aan.

Dit is mijn laatste verslag. We hebben een fantastische vakantie gehad 👫🐕. Ik vond het wederom leuk om mijn blogs te maken en heb genoten van alle reacties. Tot volgende keer 👐

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    10 juli 2019
    Welkom thuis!! Het was weer een feestje om de blogs te lezen, heel leuk!
  2. Ingeborg van Kessel:
    Dank je wel 😗
  3. Jan:
    10 juli 2019
    Ik heb ook genoten van je verslagen en ben ook gelijk een beetje warm geworden van de natuur daar,en ga vast volgend jaar met Maja die kant op.
    Bedankt voor je verhalen
  4. Ingeborg van Kessel:
    Het is een schitterend land! Tot snel 😗
  5. Senna, Bowie en Martine:
    10 juli 2019
    Welkom thuis! Wat is het snel gegaan jullie vakantie...! Leuke verhalen en mooie foto’s, ik wil er zeker ook een keer heen. Bowie zat net zo te snuffelen bij de uitgang beneden, dus hij rook dat Teun weer thuis is, denk ik...
  6. Ingeborg van Kessel:
    10 juli 2019
    Teun is blij weer thuis te zijn ook al deed ie het heel goed op vakantie. Hij is nog steeds aan het bijkomen 😃
  7. Senna, Bowie en Martine:
    10 juli 2019
    P.s. Arno mag wel wat vrolijker kijken in de zon op het achterdek. Of dacht hij nog aan de rit naar Newcastle waar hij de Mercedes bijna in het meer reed?... 😉
  8. Ingeborg van Kessel:
    10 juli 2019
    🤣🤣🤣 nee, hij houdt er niet van om op commando te lachen. Dus dan maar zo 😕
  9. Betty Mouzo:
    10 juli 2019
    Leuke verhalen. Ik zal meer horen als we elkaar zien. Welkom thuis!
  10. Ingeborg van Kessel:
    ¡Gracias amiga! 😗
  11. Petra:
    10 juli 2019
    Zo te lezen was het zeker een geweldige vakantie ! Nu thuis nog ff paar dagen nagenieten en dan weer aan het werk !
  12. Ingeborg van Kessel:
    Nou lekker genieten , het regent hier harder dan in Schotland 😝
  13. Maja:
    10 juli 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Valt niet mee op smalle wegen en dan ook nog links blijven maar Arno heeft het goed gedaan. Zal de berichten missen.
    Jullie hebben de regen meegenomen anders is het afkicken. Nog lekker nagenieten.
    Liefs.
  14. Bianc:
    10 juli 2019
    Welkom thuis , maar balen dat jullie dat rot weer hebben meegenomen !! Had niet gehoeven ! Ik ga de verhalen missen! Wat dachten jullie om weer eens face to face af te spreken ?