#1 de reis naar New York

18 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend konden we rustig aan doen, want we namen de trein van 10.30 naar Schiphol. Het inchecken en boarden etc ging lekker vlot. Om iets na half 3 vertrokken we met bestemming NY. We zaten lekker Comfort Class dat is net iets ruimer en dus ook comfortabeler. Na een goede vlucht zijn we om 22:30 NL / 16:30 US tijd geland. Door de douane ging dit keer lekker snel. Nog 30 minuutjes in de rij gestaan voor een taxi en toen nog een uur met de yellow cab naar ons hotel in Midtown Manhattan. Als je dan vanuit de taxi de skyline ziet is dat toch wel tof hoor! Je wordt echt overdonderd door de stad.

Mooie kamer waar we 4 nachtjes zullen verblijven. Koffers gedumd en even naar buiten... lopen we hoek om staan we midden op Times Square. Gekkenhuis! Snel een straat ingedoken op zoek naar iets te eten en te drinken. Dat werd een Irish Pub. Was gezellig en lekker. En dan nu lekker slapen.

1. Maja:
    19 juni 2018
    Fijn dat de reis voorspoedig is gegaan.
    Slaap lekker.
  2. Hienke:
    19 juni 2018
    Jaaa gaaf he die skyline en de drukte van Times Square! 😄 Have fun vandaag. Bn benieuwd wat jullie gaan doen
  3. Robin:
    19 juni 2018
    leuk!! eten ziet er goed uit.
  4. Betty Mouzo:
    19 juni 2018
    Typisch americanse eten!... grote porties, Arno moet er blij zijn 😂.
    Geniet er van.
    Klinkt goed :)
    Have fun in NY!!
  8. Bianc:
    19 juni 2018
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan, geniet ervan!
  9. Ingeborg van Kessel:
    20 juni 2018
    Bedankt allemaal voor jullie enthousiaste reacties 😊
  10. Betty Mouzo:
    23 juni 2018
    René: heel veel plezier daar!!