#13 Balmacara - Glasgow

6 juli 2019 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Tijd om afscheid te nemen van ons mooie huis aan het meer. Het was daar heerlijk. Zo rustig en zo'n mooi uitzicht. Telkens weer keek je naar een ander schilderij. Vandaag was het dik 4 uur rijden naar Glasgow. Van de noordelijke highlands door de westelijke highlands. Het was opnieuw een hele mooi route. Je merkt zo echt het verschil. Het noorden is ruiger en harder dan het lieflijke zachtere westen. Het was onderweg behoorlijk druk. Veel dagjes mensen, denk ik, die gaan wandelen en genieten vd natuur. Gestopt voor een lunch. Ik had heerlijke verse broccoli bloemkoolsoep. Ik word nog eens een soepmens 😉. Arno had een tomaten mozzerella salade. Zag er ook goed uit.

We slapen 2 nachtjes in het Novotel in het centrum van Glasgow. Na aankomst zijn we meteen de stad ingedoken. Lekker shoppen 😀. We hebben onszelf ieder een kasjmiere sjaal kado gedaan. Alvast voor de winter. Glasgow is echt heel anders dan Edinburgh. Het is hier wat volkser, net een groot Soesterkwartier 2.0 🤣. Je weet echt niet wat je ziet hier op straat 🤤. Lekker gegeten bij een hamburger steaktent. Morgen gaan we Glasgow cultureel ontdekken....