#16 dag 3 in Boston

4 juli 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Beneden koffie gehaald bij de Starbucks en lekker in bed opgedronken 😋. Naar buiten waar het alweer aardig op temperatuur was. Bij een andere Starbucks verderop in de straar even een ontbijtje gedaan. We zijn gaan kijken bij het voorlezen van de Onafhankelijkheidsverklaring uit 1776 in the old state house. Mensen met vlaggetjes overal op straat. Wat fanfaremuziek en wat old costumed mensen. We hadden er meer van verwacht, maar het haalt het niet bij onze Koningsdag.

We zijn de Freedom trail gaan lopen. Ongeveer 5 km door de stad waarbij je historische plekken aandoet. Het heeft allemaal te maken met de onafhankelijkheid (vd Engelsen). Bij 30° is het nog steeds warm, maar beter dan gisteren. We kwamen uit bij de marinehaven waar net de versierde USS Constitution, een oud 3 master oorlogsschip, binnen kwam varen. Er waren ook kanonschoten te horen. Vanuit hier hebben we de pont terug genomen naar de haven waar wij vlakbij logeren. Een heerlijk verkoelend tochtje van 13 minuutjes. Lekker uitgebreid geluncht en terug naar ons hotel voor een middagpauze. Vanavond gaan we weer op pad.

We hebben vanavond de Black Heritage trail gelopen. Weer ong. 4 km. Door Beacon hill. Was leuk en weer een heel ander stuk van Boston. Daarna in een biertuin wijn en bier gedronken. Was heeeeel gezellig en nu ben ik dronken hihi 😅

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bianc:
    6 juli 2018
    Jullie lopen ook veel hoor en dan zo met dat warme weer.