#17 dag 4 in Boston

5 juli 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Sorry voor gisteren maar de wijn had zo z'n effect 😅. We hebben niets vh vuurwerk gezien. Een beetje stom mss, maar we waren té moe.

En alweer zo'n hete dag, 36°. Het is nu 17:30 en nog steeds is het 33°. Tsjaa wat moet een mens dan 🤔. Kop houden en doorgaan.

Na weer opgestart te zijn met een Starbucksje richting de metro gesjokt. Onderweg eerst nog een ontbijt gedaan natuurlijk. We zijn vandaag een beetje kriskras op reis geweest op zoek naar elpees. Nol is een nieuwe verzameling begonnen, nl. LP's van Chet Baker. Hij had 2 zaakjes gevonden waar ze nog elpees verkopen. Dus met de metro én te voet op zoek. Puffend en steunend en waterslurpend van de een naar de ander. In de 2e winkel was het raak. Gelukkig... niet voor niets afgezien. Terug naar het hotel om even bij te komen.

En hop daar gingen we weer. Nu naar een vintage kledingzaak. Was echt een coole shop, maar helaas niets gevonden. Dan maar weer terug. Maar eerst even afkoelen in de Starbucks met een triple mocha chocolate frappocino, mmmm. En weer terug naar het hotel. Even lekker douchen en dan eten.

We zijn weer naar Little Italy geweest. Heerlijk Italiaans gegeten. Nog even geshopt, 3 overhemden en een vest voor mij. Terug in het hotel onze koffers alvast ingepakt. Benden in de lounge een laatste drankje gedaan.

1. Maja:
    6 juli 2018
    En dan vandaag naar huis, is het alweer voorbij. Genoten van de verslagen. Nieuwsgierig naar de "echte" verhalen en alle nieuwe aankopen. Goede thuisvlucht.
  2. Petra:
    6 juli 2018
    Gingen de koffers wel dicht ? Genoeg gekocht zo te lezen door al die dagen heen ! Straks nog even een starbucksje en dan op weg naar huis. De temperatuur in Nederland is ook nog steeds warm. Goede Reis alvast xx
  3. Betty Mouzo:
    6 juli 2018
    80€ voor een extra koffer, goed koper dan 23€ extra per kg.
    Goede reis terug. Hier is ook lekker warm... I love it!
  4. Hienke:
    Haha goede tip Betty, heb je we nodig Bok :) Goede terugreis! X
  5. Bianc:
    7 juli 2018
    Goede reis terug het was weer leuk om alles te volgen .