#2 van Newcastle naar Edinburgh

25 juni 2019 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend om 07:00 uur opgestaan. Ontbijfbuffet genomen en nog een lekkere koffie vd Starbucks. Daarna in onze hut gewacht tot we om 10:00 weer naar onze auto mochten. In totaal , met douanecontrole erbij, hebben we er een uur over gedaan voordat we weg waren, pfff. Links rijden, links rijden, links rijden... even wennen hoor. Vooral alle rotondes en daar zijn ze in de UK gék op.  Helaas direct een afslag te vroeg genomen... tolweg op, tolweg af, lus maken, tolweg weer op en weer af. We zijn via een kustweg ri. Edinburgh, zeg Edinburrah, gereden. Onderweg lekker geluncht. De route was mooi, geweldig kasteel gezien! en soms ook saai vanwege de beruchte Engelse heggen. Je ziet dan dus niet wat erachter ligt.

Leuk hotel aan de haven. Heerlijk gegeten bij the Kings Warf, groentensoep, soort Indian curry en MacnCheese. Nu op bed met glas wijn naast me. Verslag maken en lekker filmpje kijken. Morgen gaan we Edinburgh verkennen.

1. Petra:
    25 juni 2019
    Klinkt goed ! Lekker genieten van alles wat op jullie pad komt
  2. Maja:
    25 juni 2019
    Zo, Engeland / Schotlandvaarders. Het eerste deel is dus (bijna) goed gegaan. Lastig die hagen, is jammer, er ligt zeker veel moois achter. En ja, de roundabouts, went wel. Slaap lekker straks. Veel plezier.
  3. Bianc:
    26 juni 2019
    Nou jongens lekker gaan genieten! Lukt albeel zo te zien😜
  4. Betty Mouzo:
    Niet vergeten: links aanhouden!😜🤔🙀🙃
  5. Bokkie:
    26 juni 2019
    Veel plezier en geniet ervan,