#5 van Fribourg naar Interlaken - 150 km

29 juni 2017 - Interlaken, Zwitserland

Klaar voor de volgende etappe na een dag 'rust'. We reden lang de Gruyère kaasfabriek, maar daar ging onze interesse niet naar uit. Van vele Japanners wel. Wij zijn doorgereden naar de Moléson. Een berg van 2000 mtr hoog. We zij eerst met een funiculair en daarna met een kabellift omhoog gegaan. Was echt tof. Door de wind ging de gondel wel behoorlijk heen en weer. Eenmaal boven hadden we uitzicht over het meer van Gruyère en naar de andere kant zicht op bergen en wolken. Het was al geen goed weer, wolken en regen, maar het trok steeds verder dicht. Boven was het 10° en een vieze wind. Snel het restaurant ingevlucht voor een bakkie. Het weer zat tegen, maar toch was het een leuk avontuur. De rest vd dag was het heerlijk, wisselvallig weer.

Voor de rest vd week ziet het weer er niet best uit. Hierom én omdat we toch echt voor de bergen komen hebben we beslist om naar het zuiden te rijden. Morgen lezen jullie waar we dan weer zijn. Spannend!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maja:
    29 juni 2017
    Jammer dat het weer niet mee zit. Gelukkig dat jullie vrij zijn om verder te trekken. We gaan het lezen.