#10 Balmacara - Applecross

3 juli 2019 - Balmacara, Verenigd Koninkrijk

Lekker uitgeslapen en rustig opgestart. Vandaag zijn we naar het begin van de Northern Highlands gereden. We gingen naar een schiereiland vlakbij. Qua km's is heg allemaal niet zo ver, maar je doet er heel lang over. Het zijn soms 2baans, maar meestens 1baans wegen. Ik had gelezen dat de mooiste bergpas van Schotland daar was. De route ernaar toe was al prachtig. Onderweg lekker bakkie koffie gedaan. Toen de bergpas. Heel mooi met uitzicht over Skye.... als je niet in de wolken rijdt zoals wij deden. Niets gezien dus, maar wel een hele spannende rit 🤤. We eindigden in het dorp Applecross. Daar een tuin bezocht en een korte wandeling gemaakt. We vervolgden onze weg door om het eiland te rijden, pfff wat een eind 😩. Wel mooi hoor. We kwamen weer uit bij hetzelfde café als 's-ochtends. Nu een late lunch genomen, grote hotdog en tosti. Ze waren daar helemaal gek op Teun. Hij werd flink geknuffeld. Teun is hier een echte womanizer 🐶😀. Laat gegeten. Iets makkelijks uit de magnetron. Het weer vandaag was ok 🌦⛅

1. Karin:
    4 juli 2019
    Mooi land hoor!! Leuk om de verslagen te lezen en de foto’s te zien. Geniet maar lekker!!!
  2. Ingeborg van Kessel:
    4 juli 2019
    Je kunt hier goed wandelen. Ook zeker iets voor jou
  3. Karin:
    Ga je met me mee dan? 😄