#12 Balmacara - Armadale

5 juli 2019 - Balmacara, Verenigd Koninkrijk

Ook vandaag weer een dag met veel regen 🌧. Het is ook vaak motregen, maar ook daar word je nat van. We wilden er toch even uit, dus zijn we weer naar een ander deel van Skye gereden. Niet zover weg. Ons doel was kasteelmuseum Armadale. We wilden daar alleen in de tuin wandelen, omdat Teun het museum niet in mag, maar we vonden de entree te duur. Dus dan maar een bakkie koffie gedaan. Op de terugweg gestopt bij een whiskystokerij en de shop bezocht. Ze verkochten daar ook Japanse whisky. Het schijnt dat Japan de beste whisky ter wereld maakt 🤔. Overigens hier niets gekocht. We hadden wel zin om te shoppen, maar dat heb je hier niet. Je lacht je dood. De shops zijn allemaal piepklein 🤣. In Broadford getankt. Enige pomp met super 98, dat vindt ze 🚗 het lekkerst. Ook nog wat boodschapjes gedaan bij de Coop. Is toch een soort shoppen 😁. Thuis weer thee en Netflix. Magnetron maaltijd en koffers gepakt. Morgen rijden we naar Glasgow.

1. Maja:
    5 juli 2019
    Jammer van de regen, nieuwe regenjas niet voor niets gekocht☔ De tijd is snel gegaan, morgen richting Engeland.