#16 -van Cody naar Rock Springs

7 september 2015 - Rock Springs, Wyoming, Verenigde Staten

Vadaag was het een gekke dag. Het is hier trouwens Labour Day en dat is een feestdag in Amerika. Vanochtend eerst met mn moedertje geskyped, dat was wel even leuk. Toen op weg naar het zuiden met heel wat kilometers voor de boeg.

Zoals gepland zijn we gestopt in Thermopolis. Daar in het park heb je weer bronnen en thermische activiteit. Er is ook een State bathhouse waar je gratis 20min. mag badderen in 40gr. warm water. Het water bevat mineralen en zwavel. Je voelt je dan net een gekookt eitje. Het was heel lekker en grappig om dit zo 's-ochtends even te doen. Je ruikt de rest vd dag wel naar lucifer :-D

De auto weer in en verder. Het was een nogal saaie weg en opeens zegt Nol " ohoh politie achter ons" Ik kijk in de spiegel en zie inderdaad een politiewagen met een héleboel zwaailichten. We moeten aan de kant. Komt die state trooper uit zn auto blijkt dat we 8 mile (12km) te hard reden. Mag dus niet..... Na alle controles kwamen we er met een officiële waarschuwing vanaf. Ook weer meegemaakt hihi

Voor de rest bleef de weg saai en zijn we nu in Rock Springs beland. Weer een motel gescoord en vanavond lekker gegeten bij Dicky's. Nol spare ribs en ik een gigantische gepofte aardappel (baker)

1. Maja:
    11 september 2015
    Verstandig om een paar dagen rust te nemen, zeker met dat warme weer, een beetje luieren, zwemmen, shoppen, geniet daar nog maar van, je gaat hier meteen de herfst in. Alle indrukken en belevenissen laten bezinken. Nog een paar fijne dagen, liefs