#18 - van Moab naar Cedar City

9 september 2015 - Cedar City, Utah, Verenigde Staten

Gisterenavond hebben we nog heerlijk gegeten op een top locatie! Bovenop een heuvel met uitzicht over Moab en de bergen. De zon verdween net achter de bergen en tijdens het eten werd het donker en gingen alle lichtjes aan. Het was net de Efteling.

Vanochtend lekker ontbeten bij Denny's. Daar kan je heerlijk eieren eten voor weinig. Met een goed gevulde maag zijn we naar Arches National Park geweest. Was ook weer indrukwekkend. Wat kan de natuur je toch steeds weer verbazen. We hebben kleine stukjes gewandeld om de bogen (arches) beter te kunnen beleven.

Daarna hebben we weer een ruk naar het zuidwesten gemaakt. Onderweg niks spannends beleefd. We hebben ons plan gewijzigd. We zouden eerst nog naar Monument Valley en Hoover Dam, maar dat wordt teveel. Je kan daar alleen binnendoor komen en dan mag je niet zo hard rijden, zoals we al ondervonden hebben :-). We hebben inmiddels al zoveel km gemaakt dat Nol het zat is. We rijden nu over de snelweg (Interstate) ri Las Vegas. We zijn nu halverwege. Morgen rijden we verder.