#19 - van Cedar City naar Henderson, Las Vegas

10 september 2015 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

Zo vandaag de laatste etappe gereden en ik moet eerlijk zeggen dat dat me niet spijt. Even een paar dagen op een laatste plek geeft ook wel weer rust.

In Cedar City ontbeten bij de Starbucks. Dit is de enige tent in usa waar je zeker bent van goede koffie. Voor de rest is het altijd maar weer afwachten wat je krijgt.

We zijn vanuit Utah door Arizona weer in Nevada beland en hebben er dus weer een uur bijgekregen. Daardoor waren we wel heel vroeg op onze plaats van bestemming. Dan eerst nog maar iets doen. We hebben een bezoek gebracht aan Boulder City. Klein dorp, maar wel onze favoriete supermarkt Albertsons en wat leuke winkeltjes. In de supermarkt wat boodschappen gedaan voor de komende dagen, zoals water, bier, koek, chips, etc. Omdat het hier weer zo vreselijk warm is, 37 gr., zie je niemand op straat. Dat is wel jammer, want het ziet er dan zo verlaten uit. Ook wij zijn dan zo kort mogelijk op straat en duiken snel de winkeltjes in. We vonden een leuke winkel met allemaal ouds dingen, zoals echt werkelijk prachtige 60's trapauto's. Leuk gesprek gehad in de winkel. Nummerbord van Colorado gekocht, nu hebben we ze alle 7.

Ingecheckt bij Bestwestern hotel. Mooie kamer En ons stekkie voor de komende  3  dagen. Vanavond hebben we Grieks gegeten op z'n Amerikaans. Het was nog net geen drive thru, maar het was lekker. Net nog even een plons n het zwembad gemaakt. Heerlijk... water is zeker 23-25 gr. Nu weltrusten

1. Maja:
    11 september 2015
    Maja:

11 september 2015

Verstandig om een paar dagen rust te nemen, zeker met dat warme weer, een beetje luieren, zwemmen, shoppen, geniet daar nog maar van, je gaat hier meteen de herfst in. Alle indrukken en belevenissen laten bezinken. Nog een paar fijne dagen, liefs
    (deze reactie bij het verkeerde verslag geplaatst, oh, oh, oh)

Jouw reactie