#20 - Henderson

11 september 2015 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

Na een goede nacht redelijk ontbeten in het hotel. Ja, de ontbijtjes stellen hier meestal niet zo veel voor, maar dit is een hotel dus wat uitgebreider. De koffie was overigens goed!

Op naar Las Vegas voor een bezoek aan de Stratosphere toren. Deze is 300 mtr hoog. Je kunt daar naar boven en genieten vh uitzicht over Vegas. Als je wilt kun je er ook van abseilen, maar dat is voor deze oudjes teveel gevraagd. We zijn er een uurtje gebleven en het was werkelijk waar de moeite waard.

Onze volgende stop werd de pawn shop van Rick. Voor diegenen die History Channel kijken een bekend fenomeen. Hij is echt wereldberoemd. Vaak staat er een rij voor de shop, maar toen wij kwamen niet. We zijn natuurlijk binnen wezen kijken... gekkenhuis. Allemaal toeristen die foto's maken en wij natuurlijk ook. Ze verkopen zelfs memorablia van dat stel, hihi. Ook in de buurt nog wat Antiques winkels bezocht. Echt heel leuk. Allemaal oude dingen uit de jaren 50/60 enzo.

Toen naar de parkeergarage van MGM hotel, ons wel bekend. Van daaruit zijn we door het hotel/casino naar de Strip gelopen. Daar nog wat souvenirs voor ons zelf en het thuisfront gekocht. Nu waren we het ondertussen wel zat, het was vandaag 39 gr., dus op naar onze laatste stop... het welbekende Las Vegas welkomstbord. Daar stond een rij met mensen die allemaal onder het bord op de foto wilden. Om nou 20 minuten onder de snikhete zon te gaan staan wachten ging ons iets te ver. Dan maar een foto vanaf de zijkant, ook leuk.

Na een volle dag terug naar het hotel, even bijkomen en lekker eten bij Dennys.

1. Maja:
    12 september 2015
    Jullie zijn / gaan nu naar bed. Bij ons is de zaterdag begonnen. De tijd gaat voor jullie nu hard, nog een paar dagen. Geniet er nog maar van, rustig aan, zeker met die warmte. Goede reis naar huis.