#21 - Henderson

12 september 2015 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

Auto vanochtend om 10:00 uur weer ingeleverd in LV. Een aardige oude Libanees bracht ons op ons verzoek met een taxi naar het Luxor hotel. Dit is een hotel aan de strip gebaseerd op Egypte. Het is een gigantische piramide. Deze hadden we nog niet eerder bezocht en we waren ook hier onder de indruk. Nog wat doorgewandeld van hotel naar hotel.

Nol wilde nog wel graag het oude Vegas zien van vroeger, dus hebben we de bus genomen naar Fremont St. Het was daar echt heel leuk. Het sfeertje was anders dan op de Strip. Gezelliger en vriendelijker. Wat rondgewandeld en koffie gedronken en toen het centrale busstation opgezocht. Vanuit daar vertrok onze bus BHX ri. Henderson. Ik vond het toch wel een beetje spannend, neuroot die ik ben.

Terug in het hotel, het was inmiddels rond 16:00, ons direct omgekleed voor een duik in het zwembad. Heerlijk! Toch best warm 36-39 gr. Zelfs in de avond is het nog 30 gr. Zo'n warme winde komt er dan smiddags opzetten.

Eenvoudig pizza gegeten bij de buren, koffers ingepakt en klaar voor onze laatste dag. Morgen vliegen we pas om 19:45 dus we moeten nog een dag doorkomen. Beetje zwemmen ofzo. We hebben overigens in totaal 5.000 km gereden. Toch wel veel....

Ik probeer morgen nog een verslag te maken, maar kan niets beloven. Iedereen die ons gevolgd heeft bedankt voor het meebeleven van ons avontuur en vooral bedankt voor alle leuke en lieve reacties :-D