#3 dagje Edinburgh

26 juni 2019 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Na een goede nacht, lekker ontbeten in het hotel. Met de bus, die heel handig precies voor het hotel stopt, naar het centrum gereden. Door de hoofdstraat, Royal Mile, ri. kasteel geslenterd. Je struikelt hier over de winkels die Schotse wol verkopen. Nou zijn wij en dan vooral Arno daar heel gek op, dus dat was leuk en duur winkelen. Arno heeft een mooi vestje van Harrison tweed gescoord en ik een coltrui van merino wol. Ze verkochten ook jasjes voor Teun met Schotse ruit, maar dat ging ons te ver. We zijn ook een fotostudio ingedoken om daar foto's te laten maken in klederdracht. Was echt weer lachen 😀

Lekker verder gewandeld door de stad om het eea aan cultuur te zien, oa oude gebouwen, doedelzakkers, paleis. We eindigden op Calton hill waarvandaan je een prachtig uitzicht hebt over de stad. Daar hebben we een uurtje in de zon in het gras gelegen. Na onze rust zijn we weer het centrum ingedoken en hebben er lekker Mexicaans gegeten. De bus weer terug naar het hotel en nu chillen. Het was een lange, maar gezellige dag.