#4 dag 2 in Edinburgh

27 juni 2019 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend rustig aan gedaan en weer de bus naar het centrum genomen. Het is hier nu heerlijk zonnig weer, dus alleen een vestje ipv een jas mee. We zijn eerst ri. de wijk Dean gelopen. Op weg hiernaartoe hele mooie Victoriaanse huizen gezien. Lekkere bak capuccino gedronken. In Dean hebben we een hele mooie rondwandeling gemaakt door de stad en langs de rivier Leith. Het was een kleine 5 km. Ondertussen was het tijd voor een late lunch en wat rust. Omdat we gisteren ook al zoveel gelopen hebben had Teun wat last van zijn poot en moeten we daar wel rekening mee houden. Heerlijk gegeten in zo'n hipster tent 😀. Ik heb iets voor mij totaal nieuws gegeten, nl halloumi en kikkererwten tajin. Goed bezig!

Weer teruggelopen naar Edinburgh centrum en daar op een hop-on hop-of bus gestapt. Een rit van 75 min. door de stad. Was heel interessant en al onze poten konden rusten 😉. Met de gewone bus weer naar het hotel. Daar eerst een wijntje en biertje genomen, we hebben immers vakantie. Daarna nog even een pizza gescoord. Het was alweer een heerlijke dag ☀️

1. Bianc:
    28 juni 2019
    Rustig aan met Teun hè ! Mooie foto's weer!
  2. Hienke:
    1 juli 2019
    Jij aan de halloumi en kikkererwten tajin😄😄
  3. Ingeborg van Kessel:
    1 juli 2019
    Ja wie had dat ooit gedacht hè 😉. Jouw invloed 🤔 ?
  4. Hienke:
    3 juli 2019