#5 van Edinburgh naar Laggan

28 juni 2019 - Newtonmore, Verenigd Koninkrijk

Koffers ingepakt en ons klaar gemaakt voor een rit van ca. 2,5 uur richting Inverness. Gisterenavond hebben we al een hotel geboekt in Laggan. Een gehucht halverwege onze eindbestemming in de Highlands. Onderweg een detour gemaakt naar Queens View. Vanaf hier had je werkelijk een prachtig uitzicht over een Loch. Ook hier meteen geplast, geluncht en geshopt. Ik heb een mooie handtas gekocht van leer met Harrison tweed 😊. Helaas ben ik hier ergens de kaart van Schotland kwijtgeraakt 🤤. Geen ramp, maar wel jammer en onhandig.

Ons hotel ligt echt heel mooi en rustig tussen de heuvels. Het is echt een top plek! Hier hebben de heuvels al bijna geen bomen meer. Het ziet er ruig uit. Zo, zojuist in het hotel weer lekker gegeten. Schots voorgerecht, schelvis met groenten en aardbeien toe. Voor vandaag is het klaar. Morgen rijden we door naar onze cottage.

1. Maja:
    28 juni 2019
    Altijd handig een tas, kunnen de nieuwe aanwinsten in😉, morgen nog genieten van een goede temperatuur en dan handschoenen aan en mutsen op. Geniet van al het moois dat jullie zien. Heeft Teun het ook naar zijn zin?
  2. Betty Mouzo:
    29 juni 2019
    Mooi landschap en gelukkig goed weer nog... vergeet niet om Haggis te eten
  3. Petra:
    29 juni 2019
    Klinkt goed allemaal veel te zien en lekker wezen shoppen ! Ik mis alleen een foto van de tas.