#6 naar Balmacara

29 juni 2019 - Balmacara, Verenigd Koninkrijk

Na een warme nacht en goed ontbijt, vond Arno vanochtend de wegenkaart in de auto 😀. Olie nagekeken en auto gestart. We zijn vandaag vertrokken met bestemming Balmacara. Daar hebben we voor 1 week een huis, Blythwood Cottage, gehuurd. We hebben een hele mooie route gereden steeds dieper de Highlands in. Jeetje wat is het hier gaaf! De heuvels veranderden in bergen in alle tinten groen en grijs. Daarnaast steeds weer een rivier of meer (Loch). Onderweg een paar keer gestopt voor koffie en uitzicht.

Ik had gelezen over een toeristische weg met een veerpont naar Isle of Skye. Was wederom tof. We moesten even heerlijk in het zonnetje wachten op het veer, omdat het lunchtijd was. Hoor ik ineens een kerel een paar keer rochelen, niet normaal meer. Ik zie die man alleen nergens staan... is het een zeehond 🤣. Snel de verrekijker gepakt. Zwemmen daar gewoon een paar grijze zeehonden. Leuk toch!

De cottage is geweldig. Heerlijk ruim en direct aan een meer, Loch Alsh. Vanmiddag even boodschappen gedaan en daarna nog heerlijk met een wijntje buiten gezeten.  Morgen komt de regen, dus nu nog even genieten 🍷

1. Senna, Bowie en Martine:
    29 juni 2019
    Proost! Op het mooie landschap en onverwachte ontmoetingen (ook al is het een rochelende grijze zeehond 😂) wat deed Teun eigenlijk?
  2. Ingeborg van Kessel:
    Hoi 3en,

Teun doet niets, ziet ziets en hoort niets 🤣🤣
  3. Jan:
    29 juni 2019
    Ziet er mooi uit veel natuur, leuk ook die zee honden,ben met Maja aan het bedenken om ook zo’n trip te maken, heben er wel zinin,maar wel met de bus😂😂
  4. Ingeborg van Kessel:
    29 juni 2019
    Hoi Jan, ik kan het jullie van harte aanbevelen.
    Gisteren hadden wij ook zo'n bus bij het hotel met mensen uit Australië.
  5. Maja:
    29 juni 2019
    Prachtige natuur en een fantastisch uitzicht, ziet er geweldig uit. En wat een mooie tas.
  6. Ingeborg van Kessel:
    29 juni 2019
    Ja mooi hè. Ik weet zeker dat jij helemaal leip wordt van die mooie wollen stoffen hier 😄. Schapenwol, lamswol, merinowol, alpacawol kasjmier. En dan in alle tartans.
  7. Bianc:
    30 juni 2019
    Geweldig maar waar is die zeehond?
  8. Ingeborg van Kessel:
    30 juni 2019
    Die krijg je niet op de foto 🤔
  9. Petra:
    30 juni 2019
    Gaaf hoor zeehonden spotten ! Lekker genieten van jullie cottage aan het meer. Hopen dat het meevalt met de regen. Ps leuke tas !
  10. Betty Mouzo:
    30 juni 2019
    Rochelende zeehonden.....weet je zeker dat je niet een paar schotse whiskeys op had??:):)

By the way.... mooie tas
  11. Ingeborg van Kessel:
    🤣🤣🤣
  12. Bokkie:
    30 juni 2019
    ben je het monster van Loch Ness al tegengekomen?haha. gr. tot morgen.