#10 - van Täsch naar Leysin (Montreux) - 180 km

4 juli 2017 - Leysin, Zwitserland

Wat ik nog niet verteld heb is, dat in het hotel een oude baas werkt die ons en dan vooral mij wel leuk vond. Iedere keer als we m tegen kwamen maakte ie een praatje en vroeg naar onze wauwauw (hond). Bij het ontbijt fluisterde hij dat we bij hem goedkope kaartjes konden kopen voor de Gletsjer. Die had hij alleen voor liebe Gäste . Als echte Nederlanders gingen we daar graag op in. Heeft me bij afscheid wel 3 zoenen gekost .

De auto weer in op weg naar Montreux. Een tussenstop gemaakt voor een boottocht van 30 min. over een meer ín de bergen. Dus in een soort grot. Was 15° daar binnen. Was leuk.

Omdat Montreux veels te duur is heb ik een fantastisch hotel gevonden in de bergen. Het is hier zo mooi! Vanaf ons balkon zie je zelfs de top vd Mont Blanc. Na aankomst in het hotel zijn we op het terras in een jacuzzi gestapt met uitzicht op de Alpen. Het is te gek! Later ook nog op het terras gegeten. We hadden vandaag fantastisch weer 26°

1. Maja:
    4 juli 2017
    Wat een fantastische dingen zien jullie, vast een enorme belevenis, geweldig. Fijn dat Teun het ook leuk heeft.
    Ingeborg, breng je nu een oude man het hoofd op hol, foei.
    Heerlijk genieten.