#3 van Vue des Alpes naar Fribourg - 56 km

27 juni 2017 - Fribourg, Zwitserland

Vanochtend lagen de Alpen in de wolken. We hadden gisterenmiddag dus geluk met ons uitzicht. Vandaag een korte route op het program met een dubbele nacht in Fribourg/Freiburg, omdat het weer om gaat slaan. Ze spreken in dit deel van CH overigens vooral Frans.. merde! Mais ce ne pas un problèm pour nous, ehum

Eerste stop was in Neuchâtel. Een mooie oude stad aan een groot meer. Route opgepakt voor een lunchstop aan een ander schattig meer. Lekker onze broodjes gesmeerd en opgepeuzeld. Ook nog even met de voetjes in het water gezeten.

Mop vd dag... Teun wilde in de schaduw liggen en kroop onder een aanhanger. Gevolg... zn vacht onder het smeer. Teun in het meer het ergste eruit gewassen.

Via een omweg om de Schiffenensee naar ons hotel in Fribourg. Leuk hotel midden in het centrum. Mooie ruime kamer.

Lekker Italiaans gegeten, bij Starbucks koffie gedaan en zo nog een biertje halen aan de overkant.

1. Maja:
    27 juni 2017
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, mooie routes rijden en veel zien. Jammer dat het weer om gaat slaan, hopelijk voor korte duur. Enne met dat frans gaat het vast wel lukken. Groeten, ook van Jan.
  2. Heidi:
    28 juni 2017
    Zo kun je frans leren is goed voor mij :)
  3. Bianc:
    1 juli 2017
    Geniet ervan , jammer van het weer maar dat zal ook wel weer goed komen.