#14 Boston - ca. 130 km

2 juli 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag was het 32°. Vanochtend weer bij Friendly's ontbeten. Ons laatste stuk van de rondreis ging naar Boston. De rit verliep rustig zonder verdere bijzonderheden. In Boston aangekomen eerst snel ingecheckt en alle spullen uit de auto naar de hotelkamer gebracht. Daarna de auto bij Alamo ingeleverd. Dat was vlakbij dus easypeasy. Alles was goed verlopen. We hebben een hotel vlakbij de haven, Harborside Inn. Het ligt lekker overal dichtbij. We hadden 2 pakjes naar het hotel laten sturen en die lagen netjes voor ons klaar. Een pakje met auto onderdelen voor Ràmon en een pakje voor mij met een tshirt dat ik in een ander hotel had katen liggen. Normaal denk je dan ach laat maar, maar het was mn nieuwe shirt uit Mystic met de kreeft erop.Die wilde ik toch heel graag terug.

Onze 1e indruk van Boston is zeer positief. Het is een stad met een rustige gemoedelijke sfeer. Een korte wandeling gemaakt, voor mij een Boston vest gekocht 😀, en toen naar ons hotel. De kamer is echt heel mooi. We zullen hier 4 nachtjes slapen. Even opgefrist en toen naar Little Italy gelopen. Daar hebben we heerlijk Italiaans gegeten. Eindelijk weer echt voedsel 😃. Er was zelfs een oude Italiaan van 92 die accordeon speelde en zong. Echt heel leuk allemaal.

Net even wat ondergoed gewassen en zo weer slapen. Morgen weer een nieuwe spannende dag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    3 juli 2018
    Geniet van de laatste dagen in Boston. Alweer 14 dagen zijn er om het gaat supersnel voor mijn gevoel maar volgens mij veel gezien en veel gedaan ! Groetjes
  2. Bianc:
    3 juli 2018
    Het gaat echt snel hè ! Blijf nog wat langer vind het veel te leuk al die verhalen.