#15 dag 2 in Boston

3 juli 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Onder in ons hotel zit een Starbucks. Joepie wat een luxe! Eerst een bakkie gedaan en toen een ontbijt ergens verderop genomen. Yoghurtje en gekookt eitje. Vanochtend 10:30 was het al 26°, later werd het zelfs 37° en nu om 20:00 is het nog steeds 30° en het is de hele dag al erg benauwd. Dit is eigenlijk veels te warm om in een stad te zijn, maar ja je moet het ermee doen.

Vanochtend hebben we 2 fietsen gehuurd voor 2 uurtjes. We zijn langs beide oevers van de Charles River gereden. Morgen is het 4 juli, Independence Day. Dat is hier een heel ding. Ze zijn al van alles aan het voorbreiden en zo ook langs het water waar vuurwerk gaat komen. Eigenlijk was het te warm om te fietsen maar we hebben het volbracht😓. Even een tussenstop in het hotel, schoon shirt aan en weer weg. Met de metro naar een winkelgebied. Daar liepen we iig in de airco koelte. Pfff, het is niet leuk meer hoor als je buiten moet lopen. Weer naar het hotel en weer omgekleed. Lekker Japans gegeten. Restaurant was niet leuk, maar het eten was goed. Nog even wat gewinkeld en geslaagd. Voor de winter 😆 een vest en een jas.  We zijn benieuwd naar morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    4 juli 2018
    Zeker erg warm zo te horen. Kunnen jullie vast een beetje wennen voor als jullie weer thuis zijn het is hier ook super mooi weer en dat blijft voorlopig ook nog. Ps ben benieuwd of alles in de koffer past. Nog bedankt voor de leuke ansichtkaart uit NY ! Geniet van independance day vandaag.
  2. Maja:
    4 juli 2018
    Stoer hoor, met die warmte toch op de fiets, je zietdan wel veel meer, is ook weer leuk. Geniet van de feestdag, maken jullie ook mee.
  3. Betty Mouzo:
    4 juli 2018
    Jullie gaan de echte patriotisme van USA voelen. Geniet er van!!
  4. Bianc:
    4 juli 2018
    Ben benieuwd hoe het daar toegaat op 4 juli. Hoor graag de verhalen en de foto's .