#13 dag 2 in Greenfield

1 juli 2018 - Greenfield, Massachusetts, Verenigde Staten

De hitte kwam ons vanochtend al tegemoet toen we het hotel uit liepen. Het is vandaag 37° geworden ☀️. Eerst boodschapjes gedaan voor de lunch. Daarna een ontbijt gepakt bij Friendly's. Eieren, bacon en patat. Je wordt het onderhand wel zat hoor dat comfort food.

Op naar de rivier. Ik had een swimming area gevonden. Het bleek een hele leuke plek. Je moest ook entree betalen. Overal stonden bankjes met tafels en vaste bbq's. We waren er al om 11:00 uur en het was nog redelijk rustig. Lekker plekkie uutgezocht in de schaduw en onze handoeken neergelegd. Een duik in het koude water, heerlijk. Enfin het werd natuurlijk steeds drukker en wat bleek er kwamen allemaal Mexicaanse, Costaricaanse etc families met complete bbq uitrustingen. Lagen wij daar tussen de Mexicaanse  muziek. We hebben het tot 15:30 uur volgehouden en zijn toen naar ons hotel teruggegaan.

Lekker gedoucht en voor de 3e x bij de buren gegeten. Morgen vettrekken we naar Boston.