#13 dag 1 in Greenfield

30 juni 2018 - Greenfield, Massachusetts, Verenigde Staten

Het beloofde een warme dag te worden 33°. Een prima dag dus om het water op te gaan. We hebben eerst nog een beetje rondgereden in de omgeving. Deerfield bekeken vanuit de auto. Hier staan een heleboel historische huizen. Nog wat vintage winkels afgesnuffeld. 2 Kado's gescoord voor onze kleinkinderen 😀. Voordat we ons gingen melden bij de kayaks moesten we nog luchen. We hadden helaas de tijd niet goed in de gaten gehouden en moesten onze lunch (2 hotdogs, friet en uienringen) in laten pakken en meenemen. Nou zijn ze hier wel wat gewend, dus geen probleem.

Op naar de kayafun. Helm en zwemvest passen en instructie over de kayak. Met een bus werden we stroomopwaarts gebracht. Daar in een kayak en go! Onderweg kregen we nog chips en drinken. De tocht was in totaal een kleine 13 km. De rivier stroomde lekker met hier en daar een stroomversnelling. Het was een hele leuke tocht. Moe maar voldaan naar het hotel om even lekker te douchen voordat we gingen eten.

Morgen wordt het 37° dus we blijven hier.