#10 - van Orem, Utah naar Jackson, Wyoming

1 september 2015 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Lekker vroeg vertrokken, want we hadden een lange reis voor de boeg. We zijn eerst in Ogden gestopt voor een bezoek aan een militair luchtvaartmuseum. Was erg indrukwekkend.

Via Idaho doorgereden naar Wyoming. We hebben hier in Jackson voor 2 dagen een motel gehuurd. Onze kamer heeft een keuken, dus we kunnen zelf koken. Dat is ook wel weer even leuk. Zojuist boodschappen gedaan. Aan de overkant is een grote supermarkt, dus dat was makkelijk.

De natuur is hier veel groener en het is leuk dat je dat onderweg ziet veranderen. Er zijn hier zelfs beren. Ook is het hier erg Western en ik vind dat super!!! Misschien kunnen we zelfs nog eenrdeo zien, lijkt me zo leuk. Morgen gaan we Yellowstone Parc in.

1. Bianc:
    2 september 2015
    Hoi Nol en Mo,
    Het is een hele belevenis van jullie zeg.
    Wij zijn vandaag naar Den Burg door gereisd. Daar is het ook mooi en een heel leuk dorpje. Er zagen dat de toren van de kerk te beklommen was. We gebben geen moment getwijfeld en zijn de loom aan gegegaan. Ze hadden verteld dat we het hele eiland over konden kijken en zelfs het andere eiland, Vlieland geheten, ook konden zien met mooi weer en dat was het vandaag ook weer.
    Helaas verliep alles niet echt goed. Marlène kreeg al last van de hoogte verschillen toen moesten we nog naar boven...
    Eenmaal bovengekomen was werd alles nog erger, Lena (Marlène dus) verstijfde toen helemaal. Na een aantal minuten kn een zakje te hebben geblazen Londen we met de terug tocht beginnen. Met kinikkende knieën en bijna een broekvol heeft ze het toch gered. Ze ligt nu nog bij te komen.
    Groetjes van ons