#9 - Orem en Salt Lake City

31 augustus 2015 - Orem, Utah, Verenigde Staten

Gisterenmiddag hebben we nog een was kunnen draaien. Helaas bleek de droger kapot en hebben we alles profesorisch in onze kamer opgehangen. Vandaag mocht ik zelfs nog even strijken, zucht.. wat wordt een mens daar gelukkig van.

Na het ontbijt de bergen in gereden naar Park City. Ik dacht dat dat wel een leuk historisch dorp zou zijn, maar dat viel tegen. Het is allemaal zo nep met alleen maar shopping en restaurants. Het is een echt ski dorp. De Olympische Winterspelen 2002 zijn hier geweest en dat kon je wel zien.

Doorgereden naar Salt Lake City. We hebben de Tempel vd Mormonen bezocht. Je ziet ze echt overal lopen. Verder vonden we het een saaie stad, dus snel weer terug ri. Orem. Arno kreeg het goede idee om weer te gaan schieten. Dat hebben we dus ook gedaan. Arno eerst met een revolver .38 en later nog met een geweer. Ik heb met een .22 revolver geschoten. Het was erg leuk.

Vanavond Italiaans gegeten en de reis voor morgen voorbereid. Op naar Yellowstone.

1. Senna, Bowie en Martine:
    1 september 2015
    Stoere foto van jou
    En die natuur is echt schitterend! Mooie foto's.
  2. Maja:
    1 september 2015
    Gelukkig maar dat je de huishoudelijke taken niet vergeten bent. Een beetje saaie dag dus maar met wel een "knallend" eind. Yellowstone zal wel weer erg mooi zijn. Weer veel te zien