#13 - van Jackson, Wyoming via Yellowstone park naar Gardiner, Montana

4 september 2015 - Gardiner, Montana, Verenigde Staten

Na Nevada, Arizona, Utah, Idaho en Wyoming zitten we nu in Montana.Vanochtend vroeg opgestaan en ontbijt gehaald in de supermarkt. Koffie bij de Starbucks aldaar. Toch allemaal heel makkelijk hoor hier in US. Ze hadden zelfs k&k gekookte en gepelde eieren voor Nol, haha.

We moesten door Grand Teton rijden om bij de ingang van Yellowstone te komen. Eerst nog even langs de rivier om Elanden te spotten. En waarempel we hebben er 1 gezien! Ook weer vh lijstje af, hihi. Leuk joh.

Doorgereden naar de Old Faithfull. Dat is een grote geiser die om de 90 min. gaat spuiten. We hadden geluk, want we hoefden maar 15 minuutjes te wachten. Het is wel een heel druk park en je loopt bijna hutjemutje om de geisers heen. We zijn helemaal van het zuiden naar het noorden gereden en kwamen zo langs alle geisers, pruttelende modderpoelen, stoomputten en zo meer. We hebben weer bizons gezien en Elks en een soort reigers. O ja en raven. Die zijn echt cool joh.

Morgen gaan we via de noordingang naar het Oosten naar Cody. Zometeen nog even lekker eten.