#4 - van Las Vegas naar Page

26 augustus 2015 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Deze ochtend gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Hoort toch echt erbij in een casino hotel. Nou, ze weten hier wel wat een buffet is. Alles wat je maar kan bedenken hadden ze, ongelofelijk.

Vandaag onze 1e rit, op weg naar Page,AZ.  Het was zo mooi onderweg; ruige woestijngrond, rode bergen, cacteeen, canyons en als toetje Lake Powell. We hadden onderweg regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Helaas heb ik mijn camera laten vallen toen ik de auto uitstapte, nu heb ik nog halfbeeld op het lcd scherm, maar ik kan gelukkig nog wel foto's maken.

We kregen een hartelijk welkom bij onze B&B en een toelichting van een klein half uur over de bnb en over de omgeving. Zometeen lekker eten en ons voorbereiden op de boottocht van morgen.

1. Bianc:
    27 augustus 2015
    Hoi vakantiegangers, hier een berichtje van twee andere vakantiegangers aan de andere kant van de wereldbol.
    Jullie hebben het weer ontzettend naar jullie zin. Het ziet er ook zo uit!!! Blijf lekker genieten en we zien jullie volgende reisverslag weer verschijnen.
    Groetjes van Bianca en Marlène vanuit kaap de Koog