#5 - Page

27 augustus 2015 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend lekker ontbijt gekregen in onze bnb, nl. Cowboy hash. Gebakken aardappeltjes met roerei.

Eerst naar de dam gereden voor wat foto's. Daarna ons om 09:30 gemeld bij het kantoor Colorado River Experience voor onze boottrip door de Glenn Canyon. Na wat istructies werden we met een bus tot onderan de dam gebracht, zo'n 200 mtr diep, waar de motorraften klaar lagen. We hebben een geweldige tocht gehad door de Canyon. Wat kan je je dan nietig voelen als mens. De zon scheen vol op. Het was heel erg warm en veel drinken is esentieel hier in dit gebied. Nou, je doet de hele dag dus niet anders. De tocht over het water was ongeveer 25 km en duurde 3 uurtjes. We stopten net daar waar de Grand Canyon begint. Daarna werden we met een touring car weer terug naar Page gebracht.

Om 15:00 uur waren we terug en zijn we met de auto nog naar Horseshoe Bend gereden. Dat was ook alweer waanzinnig mooi. Met de raft zijn we er doorheen gevaren, ca. 300 mtr. diep, en later keken we er van bovenaf op. Alles bij elkaar een top dag!

Zojujst lekker steak en vis gegeten bij een Westen restaurant. Lachen man, stond zelfs een zanger country te zingen. Was verder wel een vage tent.

1. Maja:
    28 augustus 2015
    Lieve luitjes, dat was weer een dag vol belevenissen en indrukken, zal heel bijzonder geweest zijn. Zo te lezen hebben jullie ook een fijn overnachtingsadres. Mooi weer, alleen maar genieten.
  2. Senna, Bowie en Martine:
    Klinkt spectaculair!!
  3. Heidi:
    28 augustus 2015
    Genieten maar, leuk om mee te lezen.