#2 dag 1 in NY

19 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Na een onrustige nacht in a city that never sleeps buiten de deur een ontbijtje gedaan. Na veel gedoe door tickets die niet online kwamen opnieuw tickets gekocht voor de hop on hop of bus door Manhattan. Gelukkig waren we vroeg, want een goeie plek en nog niet zo warm buiten. Het werd vandaag 31gr. In Soho zijn we uitgestapt om lekker even wandelend de boel te verkennen. We zijn de Brooklynbridge overgegaan. Mooie brug met uitzicht op de skyline. Al zwetend en soppend de bus weer gepakt. Het was nu echt wel veels te heet in de zon en aan de rit leek geen eind te komen. Zelfs de bus raakte oververhit. Terug naar het hotel om even bij te komen en ons voor te bereiden op het avondprogramma. Lekker ergens een hamburger gegeten en nog even door de stad gesliert onder het genot ve ijsje. Ik bestelde 2 bolletjes, maar dat zouden er thuis zeker 4 geweest zijn, oeps 😃. Central station en Chrysler Building bezocht.

1. Jan:
    20 juni 2018
    Eigenlijk wel jammer dat het zo heet is, het beperkt je wel in doen en laten, leuk verhaal.
  2. Bianc:
    21 juni 2018
    Zo dit was dus een hete dag, echt warm daar!