#5 West Greenwich ca. 250 km

22 juni 2018 - West Greenwich, Verenigde Staten

Met de koffers over straat een paar blokken lopen naar Alamo autoverhuur. Daar ging het allemaal vlotjes en tot onze grote vreugde, vooral die van Arno, kregen we een spiksplinternieuwe Jeep mee 😃. Is het toch eindelijk gelukt. We hebben een hotel in West Greenwich geboekt. Route in de navigatie gezet en met 250 km voor de boeg New York achter ons gelaten. We begonnen op de I95, maar alleen snelweg is saai, dus halverwege zijn we verder gegaan over de US1. Dat zijn zeg maar B wegen. Lekker door dorpjes en bossen gereden. Onderweg booodschappen gedaan en lekker gepicknickt. Bij het plaatsje Mystic (river) zijn we even gestopt. Mss bij iemand bekend van boek of film. Ik heb daar een tof shirt gekocht 😊. Vandaag door de staten Connecticut en Rhode Island gereden.

Zojuist lekker Italiaans Amerikaans gegeten en een leuk gesprek gehad met de uitbaatster. Prijzen zijn hier tenminste weer normaal. NY is te gek, maar ook te duur.

1. Karin:
    23 juni 2018
    Leuk hoor om iedere dag een verslag te lezen.
    Gave auto, dat rijdt vast lekker! Veel plezier!!!
  2. Claudia Prinsen:
    23 juni 2018
    Hallo! Heb net alle verslagen gelezen. Wat is NY toch gaaf. Wij vonden het fietsen ook echt geweldig. Jammer dat het net iets te warm was, want dat vreet energie natuurlijk. Heerlijk “on the road” nu, geniet er van. Groetjes Sebas, Claudia en Teun natuurlijk 😄
  3. Petra:
    23 juni 2018
    Het klinkt goed ! Veel plezier ik kijk elke ochtend of er een verslag is groetjes
  4. Betty Mouzo:
    23 juni 2018
    René: Wordt weer een supervakantie! Altijd leuk om het blog te lezen, doe je heel goed! En geniet van de jeep!
  5. Maja:
    23 juni 2018
    Ook fijn om de drukke stad achter jullie te laten, is zeker een geweldige ervaring geweest en een pleister op de wonde voor het 50 geworden zijn Ingeborg. Nu genieten van de natuur en rust.
  6. Bianc:
    24 juni 2018
    Ook weer leuk om te lezen! Jullie gaan nu de vrije natuur in?
  7. Bokkie:
    24 juni 2018
    Fijn jullie verslagen te lezen na de drukke stad nu genieten van de natuur en de rust
  8. Hienke:
    28 juni 2018
    Mystic pizza!! Lobster for breakfast lobster for lunch lobster for dinner. A lot of fucking lobsters here..😂