#4 dag 3 in NY

21 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend een soort van uitgeslapen. Naast ons hotel wordt een nieuw hotel gebouwd en ze maken ontzettend veel lawaai. Ontbeten buiten de deur, yoghurtje, muffin, koffie, fruit. Metro genomen naar de Williamsbridge. Over de brug gewandeld, ca. 2,5 km, naar Brooklyn. Een heel andere (hipster) wijk van NY. Daar hebben we een rondwandeling gemaakt. Was leuk. Heerlijk nacho chips gegeten met kwakkemool bij een Mexicaanse diner. Op een gegeven moment was ik het zat, vermoeid door het lopen in de warmte, en hebben we de metro terug naar Manhattan genomen. Ik wilde graag nog the High Line bezoeken. Dat is een oude spoorlijn boven de stad waar ze nu een park van hebben gemaakt. Was tof maar ook weer lopen, lopen, lopen. Uitgeblust kwamen we weer terug in het hotel, pfff. Snel douchen en omkleden, want opa en oma gingen uit 😁. We hadden tickets gekocht voor Birdland. Dat is een jazz dinnerclub. Daar dus gegeten en ondertussen genoten van een jazz trio 🎹. Na afloop zijn we gestopt bij Junior's voor hun befaamde cheesecake. Nog even lichtjes gekeken op Times Square en Broadway en souvenirs gekocht. Slaap lekker 😴

1. Sanne:
    22 juni 2018
    Je de stad en zijn herrie. Jullie hebben wel veel gezien en gedaan de afgelopen dagen ondanks de hitte! Vandaag op weg door New England toch? Geniet van de rust en natuur 🌲🍁🍃
  2. Betty Mouzo:
    New York is the place to walk and no sleep... so much to see!! Vacations are usually very tiring... 😄
  3. Hienke:
    23 juni 2018
    Wow wat veel gelopen en gedaan; super leuk! Straks door een overweldigende natuur... land vol contrasten
  4. Bianc:
    Wel veel gezien hè , maar het lijkt me wel een uitputtingsslag ! Nu even een beetje de rust in😄 Mooie foto's hoor!