#11 Burlington ca. 280 km

28 juni 2018 - South Burlington, Vermont, Verenigde Staten

We werden wakker met stromende regen. Het is hier ook heel mooi groen, dus het moet af en toe wel regenen. Vandaag dus een prima dag om een autorit te maken. In het dorp nog even in vintagewinkels geneusd en we hebben weer een nummerbord gescoord, nl. Vermont 😀. We gingen eerst naar het noorden om daar in Vermont de Scenic Byway 100 te rijden. Ik lette echter niet goed op en toen stonden we 'opeens' bij de Canadese grens. Ik helemaal in de verstressing. Gelukkig konden we daar nog keren, pfff.

Over de 100 richting smuckler's notch. Een oude smokkelweg. Echt heel smal en heel mooi. In de winter is dit een ski-oord, dus overal hotels etc. Nog gestopt bij een hele mooie oude barn (schuur) met vintage spullen. We lijken wel pickers 😁. Onderweg boerderijen en red barns, koeien en schapen gezien. Maar ook vandaag geen moose.

In Burlington een motel gevonden. In het centrum heerlijk gegeten. Vooraf 3 kleuren nacho's, daarna Nol fish&chips en ik een pasta. Burlington is eenstudentenstad. Het is hier daarom erg levendig. Ook lopen er veel vreemde linkse hippie, hipsterachtige types, je blijft lachen en je verbazen. Nog een Starbucks koffie gepakt en toen weer terug naar het motel.

1. Ramon:
    29 juni 2018
    Canadese grens, hmm laat me raden.. verkeerde afslag Pa?
  2. Sanne:
    29 juni 2018
    Ik zou meteen overgestoken hebben 🇨🇦🤘
  3. Robin:
    @Ramon 😂😂😂😂👏🏼👏🏼👏🏼
  4. Bianc:
    29 juni 2018
    Leuk hoor om alle reisverhalen te lezen iedere keer!!!
    Veel plezier verder weer.
    Groetjes Bianc en Marlène
    Jippieaiaijippiejippiehey