#10 Littleton - ca. 150 km

27 juni 2018 - Littleton, New Hampshire, Verenigde Staten

Lekker buiten ontbeten bij een klein koffietentje. Vandaag hebben we een Scenic Byway genomen. Ik hoopte onderweg een moose of black bear te zien, maar we hadden geen geluk😣

We zijn diverse malen gestopt voor een kleine wandeling. Deze brachten ons naar stroomversnellingen en watervallen. Bij de 1e wandeling zag ik 2 slangen liggen. Nou ik schrok me rot. Wel foto's gemaakt natuurlijk. Achteraf bleken het kousebandslangen te zijn en deze zijn niet gevaarlijk. Doorgereden naar Lost River Park. Dat is een trail van ca. 1,5 km over plankieren. Je daalt af in een kloof met watervallen en hele grote keien. We hebben ook door grotjes gekropen. Heel grappig allemaal.

Hierna zijn we doorbereden naarFranconia Notch en wel naar The Cannon Mountain Aerial Tramway, oftewel met een skilift de berg op, ca. 1400 mtr hoog. Ook daar een korte wandeling gemaakt. Was wel erg mooi.

Leuk motel in Littleton. Plaatsje met mooie gebouwen. Gegeten in een diner.

1. Petra:
    28 juni 2018
    Weer een hoop gezien hoor ! Het lijkt of jullie al veel langer weg zijn. Wij hebben gisterenavond aan de koffie met gebak gezeten want Raymond is geslaagd voor zijn mechatronica opleiding ! Jullie lekker verder genieten groetjes
  2. Betty Mouzo:
    28 juni 2018
    Je hebt de bear niet gezien want hij staat boven bij de brug. 😂
  3. Kaat:
    28 juni 2018
    Prachtig zeg die uitzichten.... lijkt inderdaad of jullie al maanden op pad zijn👟... super ben benieuwd naar de rest🌎
  4. Hienke:
    Nice allemaal bok!
  5. Bianc:
    29 juni 2018
    Mooi weer hoor, minder die slangen😩